„Moja Firma – Moje Życie” –
cykliczne warsztaty z zarządzania coachingowego dla przedsiębiorców.

Firma, to coś więcej, niż forma zarabiania pieniędzy, to często dzieło Twojego życia, a bywa, że i Twoich poprzedników… Wszyscy wiemy, ile wymaga zaangażowania, myślenia i dbania. 

Moja firma – moje życie!

Zapraszamy na cykliczne warsztaty z zarządzania coachingowego dla przedsiębiorców. Idea powstała z myślą o przedsiębiorcach, którym zależy, by swoim firmom dodać skrzydeł, a przy okazji zrobić, coś dla siebie i swojego rozwoju osobistego. 

Jak to możliwe, by moja firma dostała skrzydeł i oprócz większych pieniędzy, zaczęła przynosić autentyczną frajdę i samorealizację? 

Zarządzanie coachingowe to zupełnie nowe podejście do prowadzenia firmy. Większa świadomość, nowa wiedza i coachingowe umiejętności, które będziesz mógł / mogła nabyć i od razu na miejscu przećwiczyć. pomogą w tym, by na wszystko spojrzeć w zupełnie nowy sposób.

Warsztaty są dla:
– prowadzących jednoosobową działalność, freelancerów, będących na kontrakcie,
– prowadzących firmę zatrudniającą od 1 do 50 pracowników,
– kierowników i managerów różnych szczebli,
– zamierzających w przyszłości założyć swoją działalność,
– chcących uczyć się zarządzania coachingowego,

Miejsce:
Co-working Biznes Lab,
(budynek Lobos),
ul. Aleja Pokoju 1A
Kraków
— bezpłatny parking dla uczestników —

Agenda
16:00 – 18:00 warsztaty,
18:00 – 18:15 przerwa kawowa,
18:15 – 19:00 konsultacje i wymiana doświadczeń.

Grupa:
Pracujemy w małej grupie, maksymalnie do 12 osób, o miejscu decyduje zakup biletu.

Inwestycja:
Udział kosztuje 99 zł. Bilety dostępne przez serwis evenea.pl (linki przy poszczególnych terminach).

Każde spotkanie poświęcone jest innemu tematowi z zakresu zarządzania coachingowego oraz rozwoju osobistego.

20 lutego 2018

Temat: Asertywnosć i skuteczna komunikacja w prowadzeniu firmy, według modelu NVC (Non Violent Communication).

Każdy zarządzający ludźmi potrzebuje umiejętności komunikacyjnych. Dobrym słowem, można wiele zyskać, motywować, budować autorytet, a nawet udzielać konstruktywnej krytyki. Złą komunikacją stawiamy bariery, wywołujemy konflikty, tracimy sprzymierzeńców. Tracimy na każdym kroku i na własne życzenie. Poza tym mając wiedzę o komunikacji lepiej interpretujemy intencje, czytamy między wierszami, jesteśmy asertywni, etc. Warto poznać zasady prawidłowej komunikacji.

Czy na pewno wiesz jak postępować asertywnie? Potoczne rozumienie tego pojęcia, jest niestety często przesunięte w kierunku agresji. Prawdziwa asertywna postawa nie pozostawia negatywnych uczuć po drugiej stronie. Warto poznać jak to działa.

Przedstawione zostaną zasady mówienia, słuchania, udzielania informacji zwrotnej, z zachowaniem obiektywizmu, bez nieświadomego oceniania i sugerowania. Poznamy przykłady barier w komunikacji. W części warsztatowej będzie możliwość osobistego przećwiczenia nowych umiejętności. Dalej przedstawione zostaną zasady asertywności w komunikacji (czyli co to są granice, jakie są ich rodzaje, jak przebiegają, po czym je poznać i jak ich nie przekraczać oraz nie pozwolić aby przekraczano nasze).

Korzyść:
Poznasz zasady prawidłowej komunikacji;
Dowiesz się się jak obiektywnie mówić o rzeczywistości;
Dowiesz się jak formułować prośby do otoczenia;
Dowiesz się skąd się biorą nieporozumienia i frustracje w czasie rozmowy;
Poznasz zasady udzielania informacji zwrotnej;
Dowiesz się na czym polega asertywność w komunikacji;
W drugiej części będzie okazja do przećwiczenia mówienia: obiektywnego, bez ocen, presupozycji, a także poćwiczenia asertywnych komunikatów odmownych.

Zarezerwuj sobie miejsce / kup bilet: https://mojafirma20ll.evenea.pl/

6 marca 2018

Temat: „Jak formułować cele gotowe do wdrożenia” 

W pracy coachingowej z przedsiębiorcami często spotykam się z pytaniem: Co zrobić, aby zwiększyć szanse osiągnięcia założonego celu? 
Bardzo wiele zależy od prawidłowego „opracowania” tegoż celu. Znane jest powiedzenie, że: „konkretny cel łatwiej osiągnąć niż ogólny” i to prawda. Tylko co to znaczy „konkretny”? Jak go sprecyzować? Jak zapisać, aby każdy z naszych współpracowników rozumiał go tak samo?
Na warsztacie będziemy poznawać i trenować narzędzie do formułowania i opracowywania celów, stosowane przez managerów w dużych firmach i korporacjach. „Model SMART”, wzbogacony o elementy NLP (programowania neurolingwistycznego) oraz poszerzanie kontekstu patrzenia na cel, czyli tzw. ekologię celu. Podzielę się też własnym doświadczeniem w coachingowym podejściu do zadań…

Korzyści:
Poznasz narzędzie do skutecznego konstruowania celów (model SMART),
Poznasz kilka elementów NLP pomocnych w budowaniu celów,
Nauczysz się patrzenia na cel w rozszerzonym kontekście (ekologia celu),
Nauczysz się myśleć kategoriami efektu, czyli celu zmaterializowanego;
Będziemy pracować na konkretach, każdy będzie miał możliwość samodzielnego skonstruowania i skonsultowania swojego prawdziwego celu,
Na miejscu będzie czas na wymianę doświadczeń pomiędzy przedsiębiorcami oraz konsultacje z coachem biznesu.

Zarezerwuj sobie miejsce / kup bilet: https://mojafirma06lll.evenea.pl/

20 marca 2018

Temat: Coachingowe wdrażanie celów i zarządzanie ich realizacją.

Kiedy masz już sprecyzowany cel, to jesteś w połowie drogi do jego osiągnięcia. No dobrze… ale jak pokierować tą drugą połową, by go osiągnąć jak najefektywniej?
Na warsztacie będziemy poznawać i trenować coachingowe podejście do wdrażania celów. Nauczymy się pracować z motywacją, ekologią wewnętrzną i zewnętrzną, energią do działania, obawami, etc. – czyli różnymi aspektami psychologicznymi, które warunkują nasze zaangażowanie i skuteczność. W następnej kolejności poznamy sprytny sposób tworzenia skutecznych planów oraz nauczymy się mierzenia postępów ich realizacji. Wszytko po to, by skutecznie zarządzać realizają celów.
Podzielę się też własnym doświadczeniem w coachingowym podejściu do zadań…

Korzyści:
Poznasz psychologiczne aspekty pracy z celem, które warunkują jego (nie)osiąganie,
Zobaczysz od czego zależy motywacja, opór wewnętrzny i energia do działania,
Poznasz „coachingowe” sposoby przygotowania się do wdrożenia celu, tak by potem poszło gładko,
Poznasz sprytny i skuteczny sposób tworzenia planów działania,
Nauczysz się patrzeć na cel i plan kategoriami efektów i je mierzyć.

Zarezerwuj sobie miejsce / kup bilet: https://mojafirma20lll.evenea.pl/

Odpowiedzi na wszelkie pytania pod nr telefonu: Jacek 508 197 175.

O prowadzącym:

Jacek Pomadowski – certyfikowany coach, absolwent Szkoły Profesjonalnego Coachingu. Absolwent studiów podyplomowych z zarządzania (Uniwersytet Jagielloński) oraz Akademii Medycznej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Posiada wieloletnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych i menadżerskich, zarówno w firmach rodzinnych, jak i w korporacjach. Prowadzi własny biznes od 2003 roku. Specjalizuje się w biznes coachingu i rozwoju zawodowym managerów. Chętnie pracuje z przedsiębiorcami poszukującymi swojej indywidualnej ścieżki zawodowej, biznesowej i osobistej, równowagi między pracą, a życiem prywatnym. Wierzy, że firma może zapewniać realizację swoich marzeń i planów, dawać poczucie spełnienia, a dobre relacje z innymi ludźmi szczęście.